”پاکستان جاﺅ اور سیریز کھیلو۔۔۔“ بھارت نے اپنی کرکٹ ٹیم پاکستان بھیجنے کا ”اعلان“ کر دیا، کس سٹیڈیم میں کتنے میچ کھیلے جائیں گے؟ پاکستانیوں کیلئے آج کی سب سے بڑی ”خوشخبری“ آ گئی

لاہور :  ویسٹ انڈیز اور پاکستان کے درمیان پہلا ٹی 20 میچ آج نیشنل سٹیڈیم کراچی میں کھیلا جا رہا ہے لیکن اس سے پہلے ہی پاکستانیوں کیلئے وہ خوشخبری آ گئی ہے جس کے سب برسوں سے منتظر تھے کہ بھارت نے پاکستان کیساتھ کرکٹ سیریز کھیلنے کی اجازت دیدی ہے۔

انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) ہیڈ کوارٹرز میں ہونے والی میٹنگ میں پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) اور بی سی سی آئی کے عہدیدار شریک ہوئے جس دوران یہ طے پایا کہ کرکٹ کے کھیل کے وسیع تر مفاد میں پاکستان اور بھارت کے درمیان سیریز ناگزیر ہے جبکہ دونوں ممالک کے درمیان تعلقات میں مثبت پیش رفت میں بھی بہت مدد ملے گی۔

میٹنگ میں وقفے کے دوران بھارتی حکام نے اپنی سرکار سے رابطہ کیا تو ناصرف انہیں سریز کیلئے گرین سگنل مل گیا بلکہ حیران کن طور پر ٹیم کو پاکستان بھیجنے کی اجازت دیدی گئی۔ بھارت کا یہ فیصلہ اس وقت سامنے آیا ہے جب پاکستان میں انٹرنیشنل کرکٹ بحال ہو رہی ہے اور یہ فیصلہ دیگر ٹیموں کو پاکستان لانے میں کلیدی کردار ادا کرے گا۔ بی سی سی آئی نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اعلان کیا تو پاکستانی اور بھارتی کرکٹرز کی خوشی کی انتہاءنہ رہی۔

پاکستانیوں کیلئے اس سے بھی بڑی خوشخبری یہ ہے کہ سیریز رواں مہینے یعنی اپریل کے آخری اور مئی کے پہلے ہفتے کے دوران کھیلی جائے گی اور بھارتی ٹیم پاکستان میں 5 ون ڈے میچ اور تین ٹی 20 میچ کھیلے گی۔ پی سی بی ذرائع کے مطابق میچوں کی تاریخوں اور سکواڈ کا اعلان جلد کر دیا جائے گا جبکہ یہ میچ لاہور کے قذافی سٹیڈیم اور کراچی کے نیشنل سٹیڈیم میں کھیلے جائیں گے کیونکہ ابھی دیگر شہروں کے سٹیڈیم تیار نہیں ہو سکے۔

کرکٹ کی دنیا میں اس انتہائی بڑی پیش رفت پر پی سی بی چیئرمین نجم سیٹھی، چیف سلیکٹر انضمام الحق اور ہیڈ کوچ مکی آرتھر سمیت پاکستان اور بھارت کے کئی سابق اور موجودہ کھلاڑیوں نے انتہائی خوشی کا اظہار کیا ہے اور بھارت کے اس اقدام کو سراہا ہے۔

نجم سیٹھی نے سیریز کی تصدیق کرتے ہوئے لکھا ” جو نہیں کہا وہ بھی کر دکھایا۔۔۔!!! بھارت کرکٹ سیریز کھیلنے کیلئے پاکستان آ رہا ہے اور یہ پاک، بھارت کرکٹ کے مداحوں کیلئے انتہائی بڑی خوشخبری ہے۔ ہاں!بالآخر یہ ہو رہا ہے۔ شیڈول اور پاکستانی سکواڈ کا اعلان دو ہفتوں کے اندر کر دیا جائے گا“

شاہد آفر یدی نے لکھا ”اوہ میرے خدا۔۔۔ بھارتی ٹیم ون ڈے اور ٹی 20 سیریز کھیلنے کیلئے پاکستان آ رہی ہے۔ اس سے بہتر اور کچھ بھی نہیںہو سکتا۔۔۔ اپنے کیرئیر کے دوران ہمیشہ اس موقع کا انتظار کیا۔ سیریز کا اعلان ہونے پر دونوں ممالک کے عوام کیلئے بہت خوش ہوں۔۔۔ نجم سیٹھی کو دل کی گہرائیوں سے مبارکباد۔۔۔ کاش میں بھی ٹیم کا حصہ ہوتا!!!“

سب سے آخر میں تمام قارئین ذرا اس بات پر بھی توجہ فرمائیں کہ آج دنیا بھر میں اپریل فول منایا جا رہا ہے اور یہ خبر بھی اسی سلسلے کی ایک کڑی ہے جس کا تمام متن اور اس میں شامل کی گئی ٹویٹس کا حقیقت کیساتھ کوئی تعلق نہیں ہے۔ بھارتی کرکٹ ٹیم کا پاکستان آ کر کھیلنا تو دور کی بات، کسی تیسرے ملک میں کھیلنے کی بات پر بھی وہ آمادہ ہونے کو تیار نہیں البتہ دونوں ممالک کے عوام ایک روز حقیقت میں ایسی خبر کے شدت سے منتظر ہیں۔

Comments

comments

Leave a Comment